Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Η Μαρίνα Παναγή υποψήφια με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Μαρίνα Παναγή του Γεωργίου και είμαι 43 ετών. Είμαι παντρεμένη με τον Παναγιώτη Σάββα και έχουμε δύο κόρες 17 και 12 ετών.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Ναύπλιο όπου αποφοίτησα από το 1ο Γενικό Λύκειο. Έπειτα, συνέχισα την τριτοβάθμια εκπαίδευση μου στο Κρατικό ΙΕΚ Ναυπλίου, στον τομέα της Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τα έτη 1995-2003 εργάστηκα στην οικογενειακή μας επιχείρηση που ασχολείται με ιχθυοκαλλιέργειες και εμπόριο ιχθύων. Στη συνέχεια, εργάστηκα στο Αρχαιολογικό Μουσείο και κατόπιν στον Δήμο Τίρυνθας.
Από το 2008 έως και σήμερα είμαι ιδιωτική υπάλληλος σε μεγάλη ιδιωτική εταιρία στη περιοχή του Άργους. Είμαι μόνιμη κάτοικος της ιστορικής και πολιτισμικής περιοχής της Νέας Τίρυνθας από το 1998.
Δέχτηκα την τιμητική πρόταση του Παναγιώτη Αναγνωσταρά για να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Παράταξης "Ναύπλιο Πρωτεύουσα ξανά". Ο Παναγιώτης Αναγνωσταράς έχει τεράστια εμπειρία στα Δημοτικά δρώμενα που σημαίνει ότι μαζί με την κατάρτιση και ετοιμότητα του, ο ιστορικός Δήμος Ναυπλιέων θα πάει μπροστά.
Σκοπός μου είναι να συμβάλλω με τη συμμετοχή μου στη βελτίωση της ζωής και της καθημερινότητας στη Νέα Τίρυνθα και στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ναυπλιέων.
Θα ήταν ιδιαίτερη τιμή για εμένα η ψήφος σας και η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου.
Με εκτίμηση
Μαρίνα Γ. Παναγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου