Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Ο Σωκράτης Δωρής υποψήφιος με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Σωκράτης Δωρής. Γεννήθηκα το 1970 στο Δρέπανο Αργολίδας, όπου και κατοικώ έως και σήμερα. Είμαι απόφοιτος θερμοϋδραυλικός της σχολής του ΟΑΕΔ. Εργάζομαι από τα 12 μου χρόνια, συνεχώς και αδιαλείπτως, σε ποικίλους τομείς εργασιών. Αποτελώ έναν περήφανο αγρότη της περιοχής και διαθέτω καθημερινώς τα προϊόντα μου στις κατά τόπους λαϊκές αγορές της περιφέρειας Αττικής.
Είμαι νυμφευμένος και έχω έναν γιο 21 ετών, ο οποίος φοιτά στην Νομική σχολή του Δημοκρίτειου πανεπιστημίου Θράκης.
Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας μου, διατέλεσα πρόεδρος του Διοικητικού συμβουλίου του ΤΟΕΒ Ασίνης- Δρεπάνου και περιοχής Ναυπλίου, με αρχή τον Ιούλιο του 2004 και τερματισμό τον Μάιο του 2016. Αυτό σημαίνει ότι εξελέγην στην τιμητική θέση του προέδρου για 3 συνεχείς τετραετίες.
Η θητεία μου ξεκάθαρα αναγνωρίζεται ως επιτυχής. Βασικός πυλώνας του προγράμματος που ακολούθησα μέσα στον οργανισμό ήταν το όφελος των μελών του, δηλαδή των αγροτών της περιοχής, και η προσπάθεια μείωσης των τελών, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την μείωση του κόστους παραγωγής, αλλά ακόμη προσπάθεια μελέτης για αλλαγή του τρόπου άρδευσης. Επιπλέον, κατά την διάρκεια αυτών των χρόνων, έγιναν σημαντικά έργα μεγάλου κόστους, ανερχόμενα ακόμη και άνω του 1.000.000€, έργα πνοής για τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων υποδομών, χωρίς, όμως, να επιβαρυνθούν τα μέλη του οργανισμού, αφού τα έργα χρηματοδοτήθηκαν από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και από το πρόγραμμα «Αλ . Μπαλτατζής». Τέλος, ιδιαίτερη σημασία οφείλω να δώσω στις καθημερινές ατομικές παρεμβάσεις μου , όπως στον πρώην πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, τον νομάρχη Β. Σωτηρόπουλο και την περιφερειάρχη Πελοποννήσου Α. Αβούρη, με αιτήματα που αφορούσαν θέματα του οργανισμού και των αγροτών της περιοχής μας.
Είμαι μέλος του τοπικού συμβουλίου της τοπικής κοινότητας Δρεπάνου από τις προηγούμενες εκλογές έως και σήμερα.
Βασικό μου χόμπι όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί η ενασχόληση με τα κοινά. Οφείλω ενδεικτικά να αναφέρω ότι υπήρξα παρών στους κατά καιρούς αγώνες των αγροτών των λαϊκών αγορών στην Πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα, αλλά και τις έντονες και συνεχείς προσπάθειες μου για να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα χρόνων, που ταλανίζει και βασανίζει την περιοχή μας, το θέμα με την μη κοπή του φύλλου στον καρπό των εσπεριδοειδών, το ζήτημα των αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ κλπ.
Είμαι ένας άνθρωπος εργασιομανής, ακούραστος αλλά και τελειομανής.
Ενδιαφέρομαι για το μέλλον του τόπου μου, για το μέλλον των νέων μας. Κύριο μέλημα μου αποτελεί ένας ισχυρός Δήμος Ναυπλιέων, που θα κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο και που θα στηρίζει τον αγρότη, τον μικρομεσαίο, τον ελεύθερο επαγγελματία, την νεολαία, αλλά και όλους τους αδύναμους συμπολίτες μας.
Για αυτούς και πολλούς ακόμη λόγους αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για την θέση του προέδρου του τοπικού συμβουλίου της τοπικής κοινότητας Δρεπάνου και συμπορεύομαι με τον Παναγιώτη Αναγνωσταρά, με τον οποίο συμπαρατάσσομαι, δίνοντας όλες μου τις δυνάμεις στον αγώνα αυτόν.
Με εκτίμηση,
Σωκράτης Π. Δωρής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου