Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Ο Ανδριανός Δήμας (Μπακέτος) υποψήφιος με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Ανδριανός Δήμας (Μπακέτος). Είμαι κάτοικος Μιδέας και ελεύθερος επαγγελματίας. Έχω εκλεγεί επί σειρά ετών Δημοτικός Σύμβουλος στον πρώην Δήμο Μιδέας και στον Δήμο Ναυπλιέων. Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές (2014) συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο του κ. Κωστούρου και οι δημότες του Δήμου μας με εξέλεξαν πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο απ΄όλες τις δημοτικές παρατάξεις που συμμετείχαν.
Η στήριξη που μου παρέχουν οι συνδημότες μου, οφείλεται στο γεγονός ότι πάντα και από οποιαδήποτε θέση και αν υπηρέτησα ήμουν δίπλα τους, προσπαθώντας να δίνω λύσεις στα προβλήματα τους. Το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω και τώρα, ευελπιστώντας ότι μαζί με τον Παναγιώτη Αναγνωσταρά θα δώσουμε λύσεις τόσο στα μικρά όσο και στα μεγάλα προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο μας.
Με εκτίμηση
Δήμας Ανδριανός (Μπακέτος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου