Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

Ο Νικόλαος Φελέκουρας υποψήφιος με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Νικόλαος Φελέκουρας. Στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία έχω υπηρετήσει σε διάφορες σημαντικές θέσεις στον ασφαλιστικό αλλά και στον τραπεζικό τομέα. Έχοντας πολύ καλή γνώση του τραπεζικού τομέα και της λειτουργίας μιας τράπεζας και ιδιαίτερα του τομέα δανείων, οργάνωσης, τραπεζικών μελετών καθώς επίσης έχοντας άριστη ικανότητα διαγνώσεως και αξιολογήσεως των κινδύνων πιστώσεως, αγοράς, επιτοκίων και επιχειρηματικού κλάδου, εξειδικεύομαι στη παρουσίαση επιχειρηματικών σχεδίων - διαπραγματεύσεων και στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού.
Έχοντας επίγνωση των αναπτυξιακών αναγκών όσον αφορά σημαντικά έργα που έχει ανάγκη ο Δήμος μας καθώς επίσης και της εμπιστοσύνης που μου έχουν δείξει οι συνδημότες μου (Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ασίνης 2004-2012 1ος σε σταυρούς προτίμησης) αποδέχθηκα την πρόταση του Παναγιώτη Αναγνωσταρά και στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου θα είμαι υποψήφιος με το συνδυασμό του.

 Με εκτίμηση
Φελέκουρας Νικόλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου