Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Η Νεκταρία Καστραντά υποψήφια με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Νεκταρία Καστραντά. Γεννήθηκα το 1975 και μεγάλωσα στη Νέα Τίρυνθα. Είμαι κόρη του Ανδρέα Καστραντά (οδοντοτεχνίτη) και της Βασιλικής Καστρντά - Σκλήρη.
Αποφοίτητα από το ΤΕΛ Ναυπλίου και κατόπιν φοίτησα σε οδοντοτεχνική σχολή στην Αθήνα. Έχω εργαστεί επί σειρά ετών σε οδοντοτεχνικά εργαστήρια, καθώς επίσης έχω απασχοληθεί περιστασιακά στον τομέα του τουρισμού.
Είμαι μητέρα, μιας κορούλας 9 ετών. Τα τελευταία χρόνια μένω μόνιμα στο Ναύπλιο. Ως απλή αλλά και νέα πολίτης, με την όρεξη και την επιθυμία για προσφορά όπως υπήρξα στη μέχρι τώρα ζωή μου, με γνώμονα το καλό της πόλης μας και εν γένη του δήμου μας, αποφάσισα να συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος, μετά από την τιμητική πρόταση που δέχθηκα από τον συνδυασμό "Πρωτεύουσα ξανά" με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Ναυπλιέων, Παναγιώτη Αναγνωσταρά.

Με εκτίμηση
Νεκταρία Καστραντά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου