Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Ο Κωνσταντίνος Πετρουλάς υποψήφιος με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Λαμπερό, καθαρό, με πρόοδο και προοπτική ανάπτυξης οραματίζομαι τον Δήμο μας. Την εμπειρία μου και την γνώση μου ως Αρχιτέκτονας Μηχανικός θέλω να μοιραστώ μαζί σας. Μαζί με πολλά άλλα θέλω και μια καθαρή πόλη για την οικογένεια μου , τον υιό και την σύζυγό μου. Η καθημερινότητα μου είναι η δημιουργία και ο αστικός σχεδιασμός. Το ανοιχτό μυαλό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά, η εμπειρία, το εργατικό παρελθόν και η αγάπη για ακόμη μεγαλύτερη δημιουργική και ποιοτική πορεία για όλους συμπορεύεται με τις ιδέες και τα πιστεύω μου.   

Πόλη δυνατή

Πόλη  όμορφη

Πόλη καθαρή

Πόλη πρωτεύουσα στην ζωή μας

Ναύπλιο

Πρωτεύουσα Ξανά .


 Κωνσταντίνος Γεωργίου Πετρουλάς

Αρχιτέκτονας Μηχανικός Ε.Μ.Π.

1 σχόλιο:

  1. Καλή επιτυχία Κώστα.Η οικογένεια μου είναι στο πλευρό σου γιατί το αξίζεις ως επιστήμονας και ως άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή