Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Ο Γιώργος Λυσίκατος υποψήφιος με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Η τοπική αυτοδιοίκηση υπερασπίζεται σε τοπικό επίπεδο τη δημοκρατία και επιλύει ουσιαστικά προβλήματα των πολιτών. Καθορίζει μια σειρά ζητημάτων που αφορούν τη ζωή τους και επηρεάζει την καθημερινότητα τους, όπως βέβαια του ίδιου του τόπου τους και την ευημερία του.
Τα πρόσωπα, που επιλέγουν οι πολίτες, παίζουν σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ο ενεργός πολίτης είναι χρήσιμος, γιατί με τη δραστηριότητα του χτίζει το μέλλον και για τις επόμενες γενιές. Τίποτα δεν άλλαξε με την απραξία, τίποτα δεν εξελίχθηκε. Τίποτα δεν αναδιαρθρώθηκε, τίποτα δεν αποκτήθηκε με αδράνεια, αντιθέτως, χάθηκαν πολλά.

Αγαπητές Συνδημότισσες
Αγαπητοί Συνδημότες

Θεωρώ υποχρέωση μου, την απόφαση να αγωνιστώ για τον τόπο μου, να συνεισφέρω με όποιον τρόπο μπορώ στην εξέλιξη, την αναβάθμιση και την προστασία της κοινωνίας από την παρακμή. Σαν νέος πολίτης, πιστεύω ότι έχω πολλά να δώσω, με τις απόψεις, τις προτάσεις μου και την χωρίς ιδιοτέλεια προσφορά μου.
Στο Δήμο Ναυπλιέων υπάρχει ανάγκη από μια σύγχρονη δημοτική αρχή, που θα αποτελείται από ανθρώπους με όραμα και διάθεση για δουλειά, με γνώση των προβλημάτων και θέληση επίλυσης τους. Η υποψηφιότητα του Παναγιώτη Αναγνωσταρά για το δημαρχιακό θώκο, θεωρώ ότι πληροί τις απαιτήσεις του Δήμου μας. Η επιτυχημένη δεκαετής θητεία του στην θέση του Δημάρχου αποτελεί το εχέγγυο τόσο για την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου Ναυπλιέων όσο και για ένα καλύτερο μέλλον των δημοτών του.
Με πυξίδα το όραμα, το πρόγραμμα, τη θέληση, αλλά και τις γνώσεις τόσο του επικεφαλής του συνδυασμού «Πρωτεύουσα ξανά» όσο και των συνυποψήφιων μου, αποδέχθηκα τη τιμητική πρόταση του Παναγιώτη Αναγνωσταρά και στις επικείμενες δημοτικές εκλογές θα συμμετέχω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο συνδυασμό του.

Με εκτίμηση
Γεώργιος Νικ. Λυσίκατος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου