Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Η Αγγελική Παπακωνσταντίνου υποψήφια με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Αγγελική Παπακωνσταντίνου και έχω γεννηθεί στην Αλέα Αργολίδας. Εδώ και πολλά χρόνια κατοικώ μόνιμα στο Ναύπλιο. Είμαι παντρεμένη με το Νίκο Συρεγγέλα και έχουμε δύο παιδιά, τον Επαμεινώνδα και τον Όμηρο.
Εργάστηκα πρώτη φορά στον ιδιωτικό τομέα για πέντε χρόνια (Συστήματα Πληροφορικής UNISYS) και στη συνέχεια κατατάχτηκα στο Λιμενικό Σώμα (Αξιωματικός ΛΣ ε.α.) στο οποίο υπηρέτησα 25 χρόνια.
Διετέλεσα επί σειρά ετών μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Λιμενικού Σώματος και σε τοπικό επίπεδο Πρόεδρος της Ένωσης  Προσωπικού ΛΣ Νομών Αργολίδας – Αρκαδίας και Κορινθίας.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου στο Λιμενικό αλλά και στη συνέχεια συμμετείχα σε διάφορα σωματεία της πόλης μας μιας και η επιθυμία για εθελοντική προσφορά προς τους συνανθρώπους μας είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του χαρακτήρα μου.
Ορμώμενη από αυτό και την επιθυμία μου να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις στον ιστορικό Δήμο Ναυπλιέων, αποδέχτηκα την πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Παναγιώτη Αναγνωσταρά τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα και τον θεωρώ εξαίρετο άνθρωπο και άριστο γνώστη των αυτοδιοικητικών θεμάτων.
Ευχαριστώ τον Παναγιώτη Αναγνωσταρά για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπο μου.
Είναι μεγάλη τιμή και ευθύνη να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος σε έναν τόπο με πολύ μεγάλη ιστορία.
Πιστεύω ότι μπορώ να συμβάλλω ώστε να γίνει ο Δήμος Ναυπλιέων ένας Δήμος πρότυπο και η πόλη μας ακόμα πιο όμορφη, λειτουργική και φιλική προς τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.
Με ιδιαίτερο σεβασμό στην επιλογή σας. Σας ευχαριστώ πολύ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου