Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

O Δημήτριος Μίχος υποψήφιος στα Λευκάκια με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Ονομάζομαι Δημήτριος Μίχος του Γρηγορίου, είμαι κάτοικος Λευκακίων Ναυπλίου, πρώην Πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου Λευκακίων με αξιόλογη προσφορά ! Το 2014 στις δημοτικές εκλογές ήρθα πρώτος σε σταυρούς στα Λευκάκια, γεγονός που επιβραβεύει την προσφορά μου προς τους συνδημότες μου. Δεν θα μπορούσα να μην αποδεχθώ τη πρόταση του Παναγιώτη Αναγνωσταρά να είμαι υποψήφιος με το συνδυασμό του «Πρωτεύουσα ξανά» αφού γνωρίζω τη προσφορά του προς τον Δήμο και τους συνδημότες μου αλλά και τους στόχους του για την επόμενη τετρατία. Είναι άνθρωπος των έργων, το έχει αποδείξει στο παρελθόν και έτσι θα πορευτούμε όλοι μαζί, για να φτάσουμε τον Δήμο μας στην κορυφή, εκεί που αξίζει.
Δημήτριος Μίχος
Υποψήφιος Τοπικής Κοινότητας Λευκακίων
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου