Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Ο Ανδριανός Χριστόπουλος υποψήφιος με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά

Η αγάπη για τον τόπο μου με ώθησε να έχω ενεργή και διαχρονική συμμετοχή στα κοινά. Πιστεύοντας ότι, η εμπειρία μου ως ένας δοκιμασμένος επιχειρηματίας, εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος στο παρελθόν επί δυο τετραετίες και ενεργός πολίτης, θα μας δώσουν την δυνατότητα μαζί με το συνδυασμό μας να προσφέρουμε αποτελεσματικές υπηρεσίες και λύσεις για το καλό των δημοτών. Είμαι αποφασισμένος να συνεργαστώ με όλες τις συνδημότισσες και όλους τους συνδημότες μου, με μοναδικό κριτήριο την πρόοδο και την επίλυση των προβλημάτων που μας απασχολούν.
Με μεγάλη τιμή αποδέχθηκα τη πρόταση που μου έκανε ο εδώ και πολλά χρόνια φίλος μου Παναγιώτης Αναγνωσταράς και συστρατεύομαι μαζί του στις επερχόμενες εκλογές.
Με εκτίμηση
Χριστόπουλος Ανδριανός
Επιχειρηματίας
Υποψήφιος στην Δημοτική Κοινότητα Ναυπλίου
τ. Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Πρασίνου και Ηλεκτροφωτισμού
τ. Πρόεδρος Δημοτικής Επιχείρησης Τουριστικής Ανάπτυξης Ναυπλίου (ΔΕΤΑΝ)
Μέλος σε διάφορες επιτροπές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου